Som en sÃ¥popera av sämsta kvalisort fortsätter mitt ringande till Comhem. Det är nästan underhÃ¥llande pÃ¥ nÃ¥t underligt skruvat sätt att prata med deras kundtjänst för svaren man fÃ¥r skiljer sig nÃ¥t enormt frÃ¥n gÃ¥ng till gÃ¥ng. Ena stunden är det en kö som skall vara klar ”alldeles strax” (för övrigt en fras som mÃ¥ste bankas in ordentligt i de som arbetar där) till ”det är ett okänt teknikst problem som drabbar en del dÃ¥ och dÃ¥” och allt möjligt där imellan.
Den senaste dealen är att personen jag just pratade med skall ringa mig ”inom en timma”.
Snacka om cliffhanger!!!
attans.
Det är supertrist när sÃ¥dant här knasar….. hÃ¥ll ut
Com hem, sa du?? LÃ¥ter mer som om företaget skulle heta ”Försvinn AB”, eller ”GÃ¥ bort HB”