Hurra för Comhem. Not…

Försäljningsargument: ”Det enda du behöver göra är att koppla in modemet i väggen sen sköter det allt och du kommer vara uppe pÃ¥ nÃ¥gra sekunder med telefonin och bredbandet”.

Sanningen: Hell no… Dagens samtal till kundtjänsten resulterade i svaret ”Du ligger i vÃ¥r kö med modem som skall kopplas in. Det tar max en timma sÃ¥ skall du vara igÃ¥ng.” Nu har det gÃ¥tt 10 timmar sen det samtalet. Inkopplat? Hell no…

Så nu är det bara att se fram emot ännu ett betalnummersamtal till Comhems kundtjänst – aka Da Black Hole – imorgon.

Det här kan skrivas genom att nån av våra grannar i huset som är snäll nog att inte ha stängt sin trådlösa router.

Hipp hipp hurra för Comhem…

1 tanke kring ”Hurra för Comhem. Not…

  1. jadå, vad jag lider! Jag kommer ihåg när vi bytte från Bredbandsbolaget till Bredbandsbolaget.. det ledde till 4 veckor utan Internet!

Lämna ett svar